Rise for the City 

Descriere (sumar, obiective, activități):  

Studenții Facultății de Științe Politice – UVT, specializarea Relații Internaționale si Studii Europene (RISE), anul 2 de studiu, au pornit în prima lor “misiune diplomatica” de promovare a Timișoarei prin conturarea unui prototip fresh de brand al orașului, care sa-i surprindă – în mocreativ&autentic – spiritul și identitatea. Recunoscând diplomația urbană (city diplomacy), și componentă să cheie de city branding&marketing, ca fiind definitorii pentru dezvoltarea sustenabila a unei comunități, inițiativa îți propusese mobilizarea tinerilor să participe la co-producerea unui concept original, impactant, atractiv de brand al Timișoarei. S-a vrut, astfel, printr-o abordare participativă școlaborativă, să se evidențieze opiniile tinerilor locuitori ai orașului relativ la imaginea, personalitatea și identitatea locală. 

Scopul a fost de a capacita si activa o masa critica de tineri (elevi din licee timișorene, selectate funcție de amplasarea in cartiere diferite ale orașului, ce s-a constituit în grupul țintă al proiectului) care sa inducă revitalizarea identității locale prin conturarea unui city narrative distinctiv, creativ, actual, în măsură sa “seducă” audiente diferite: de la rezidenți, la studenți străini, la turiști.  

Beneficiar : Grup informal de inițiativă Rise for the City

Parteneri: –

Domeniul: Participare  

Local, județean, național, european, internațional: local 

Perioada de desfășurare: 01.08 -31.10.2019 

Locul desfășurării: Timișoara

Număr participanți: –

Buget: 2000 Lei 

Poze, articole de presă, etc. (Anexă)