Sesiune de workshopuri pentru liceeni „Communication tools”

Descriere (sumar, obiective, activități):

Proiectul a avut ca scop implicarea tinerilor din liceele din Timișoara în activități extrașcolare – sesiuni de educație non-formală. Activitățile principale au fost structurate într-o sesiune de workshopuri săptămânale axate pe advertising și comunicare.

Obiectivele acțiunii au fost:

  • Definirea și caracterizarea termenului de „advertising” și dezvoltarea spiritului de observație;
  • Cunoașterea principalelor mijloace de manipulare și a principalelor elemente ale unei reclame;
  • Crearea de campanii publicitare proprii;
  • Stimularea capacității de a lucra în echipă;
  • Însușirea unor noțiuni elementare despre grup și normele unui grup, tehnici de negociere, strategii de conducere, cooperare, conflict și concurență.

Domeniul: educație

Local, județean, național, european, internațional: local

Perioada de desfășurare:

Locul desfășurării: Timișoara

Număr participanți: 30

Buget: 1000 euro

Finanțator: fonduri proprii și atrase de parteneri

Poze, articole de presă, etc. (Anexă)