Comunicarea cu pacientul

Descriere (sumar, obiective, activități):

Comunicarea cu pacientul era un proiect destinat studenților farmaciști cu scopul de a investi în viitorul profesioniștilor de mâine din domeniul farmaceutic. Prin acest proiect ne doream ca studenții să intre în contact cu fel de fel de personalități pe care le-ar putea întâlni și în viața reală, actorii care joacă rolul pacienților, încercând să imite cât mai bine situații întâlnite în practică, astfel inițiindu-i pe studenți în viitoarea profesie.

Activități:

Proiectul s-a desfășurat pe parcursul a 3 săptămâni, iar în luna premergătoare, s-a pregătit desfășurarea propriu-zisă. În primele 2 săptămâni s-au organizat training-uri pe parcursul weekend-urilor, facilitate și susținute de psihologi și farmaciști, prin care studenții participanți vor fi pregătiți pentru etapa finală a proiectului și anume „Concursul – Comunicarea cu pacientul”. Totodată, înaintea desfășurării concursului, a avut loc o conferință la care a avut acces publicul larg, în special tinerii care au vrut să susțină inițiativa asociației studențești organizatoare (LSFT) și care mai apoi au participat ca și spectatori, la concurs. Proiectul s-a încheiat cu acest concurs prin care studenții participanți au pus în aplicare atât cunoștințele acumulate de-a lungul anilor de studiu, cât și din training-urile la care au participat în săptămânile precedente. Concursul presupune prezentarea unor cazuri clinice întâlnite în practica de zi cu zi, elaborate cu ajutorul cadrelor didactice din Facultatea de Farmacie. Acestea au fost puse în scenă de către participanți, în rolul farmacistului, având sarcina de a desluși aceste cazuri, oferind un tratament corespunzător și de către actori, în rolul pacientului, într-un număr de improvizație care a încântat publicul. Prestația studenților a fost jurizată de către profesioniști din fiecare arie (farmacie, psihologie, actorie), iar cei mai buni dintre ei vor fi premiați.

Beneficiar: Grupul informal de inițiativă Pharma Students

Parteneri:

Partener 1: Liga Studentilor Farmacisti din Timisoara

Partener 2: Teatrul Thespis

Partener 3: Farmaciile Roz

Partener 4: Farmacia Medica

Domeniul: Medical, Comunicare

Local, județean, național, european, internațional: local

Perioada de desfășurare: 12.02.2017 – 25.03.2018

Locul desfășurării: Timișoara

Număr participanți: 75

Buget:  1925 Lei

Poze, articole de presă, etc. (Anexă)